בריאות ותזונה

5 טיפים לרדת במשקל

  1. הכנס למצב חשיבה חיובי – חשוב להיות מוכן לשינוי ולהפסיק להתעסק בשקרים עצמיים ולקבל את עצמך כמו שאתה.
  2. התחל למעקב אחר המזון שאתה אוכל – זה חשוב להבין את כמות הקלוריות שאתה אוכל ביום ואת המקורות שלהן. נסה לשמור יומן של המזון שאתה אוכל, זה יסייע לך להבין איזו מזון זוכה לך יותר מאחרים.
  3. עסק בפעילות גופנית – כולנו יודעים כמה חשובה הפעילות הגופנית למען הבריאות שלנו. כדי לרדת במשקל חשוב לפעול פעילות גופנית בקביעות, לפחות 30 דקות ביום.
  4. צרי רשימת מטרות – זה חשוב לצרוב מטרות ברורות ומדויקות על מנת להשיג אותם. נסה לכתוב מטרות קצרות טווח ומטרות ארוכות טווח, ולהשתמש בהן כדי להשיג השראה ומוטיבציה.
  5. צרי תוכנית אכילה ופעילות – כשיש לך תוכנית והיעדים שלך מוגדרים הרבה יותר קל להשיגם. נסה לכתוב תוכנית שכוללת אכילה בריאה ומאוזנת ופעילות גופנית קבועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *